Techtek centar za podršku

Kako vam možemo pomoći?

Kontaktirajte nas

Molimo napišite rezultat: 2 + 1
ID:
03228673
PDV broj:
CZ03228673
Bankovni račun
2400630545/2010
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1



IBAN EUR
CZ91 2010 0000 0027 0063 0547
FIOBCZPPXXX
IBAN GBP
CZ19 2010 0000 0029 0190 4903
FIOBCZPPXXX



Referentni broj plaćanja je vaš ID narudžbe (vidi e-mail)

FAQ

Payment options

Credit card
Paypal

You will receive the invoice after we dispatch the item.

You can download all invoices and receipts directly from your customer account.

You can also use our chatbot which will give you after verification with order ID and e-mail your invoice.

Exchanges, returns & refunds

Returns can be made for a period of up to 30 days after the receipt of your delivery. After this period, it is no longer possible to request a return with refund. For more information on our returns policy, click the "Return & Refund policy" link in the footer of this webpage or follow this link:


https://www.techtekshop.co.uk/en/page/9/right-of-withdrawal

To ensure that your return is processed as quickly as possible, please send your order or the product you wish to return, together with a copy of the invoice, to the following address:

Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Czech Republic

IMPORTANT: Write your order ID clearly below the address on the envelope

For faster processing of your return, please see our instructions and assistance for returns on the following Returns webpage:
Povrati

For more information on our returns policy, please click on the "Returns and Refunds Policy" link at the bottom of this webpage or follow this link: Pravo na povlačenje

Upon your withdrawal, we will refund all payments received from you, including delivery costs (except for additional costs arising from choosing a non-standard delivery method), without undue delay and in any case not later than 14 days from the day on which we are informed about your decision to withdraw from this contract. We will use the same means of payment as you used for the initial transaction, unless you have expressly agreed otherwise. In any case, you will not incur any fees as a result of such a refund.
Refunds may be withheld until we have received the goods back, or you have supplied evidence of having returned them, whichever is earlier.

For more information on our returns policy, please click on the "Returns and Refunds Policy" link at the bottom of this webpage or follow this link: Pravo na povlačenje

Shipping and delivery

We offer various shipping options. For exact delivery time please refer to our Shipping policy:
Politika dostave

You can contact us in the following ways:

Chatbot on the side of the page
Contact form via the webpage Contact us: Kontakt
Email: [email protected]

You can check the status of your order via our Chatbot or you can contact us directly via e-mail [email protected]

If you have received an incorrect product, please contact us via e-mail [email protected], use the Contact us form on the page Kontakt or write us a message via our chatbot. Please include photos of the product which you received to speed up the process.

Tražite bateriju, punjač, toner ili druge dodatke za svoj uređaj?

Jednostavno i brzo pretraživanje s našom modernom AI tehnologijom!

Na Techteku pronaći ćete širok izbor zamjenskih baterija, punjača, tonera i drugih dodataka za različite vrste uređaja. Kako bismo vam pomogli što brže pronaći pravi proizvod, stvorili smo napredno sučelje za pretraživanje koje vam zahvaljujući AI tehnologiji omogućuje brzo pronalaženje upravo onoga što trebate.

Najjednostavniji način za pronalazak pravog proizvoda: Preporučujemo korištenje točnog koda proizvoda koji se nalazi na originalnom dodatku koji želite zamijeniti. Ovaj se kod obično nalazi izravno na bateriji, punjaču, toneru ili drugom dodatku i može sadržavati kombinaciju slova, brojeva i simbola. Kod može izgledati ovako, na primjer: AB12345XY ili LN-6789.

Prije nego što izvršite narudžbu, pažljivo usporedite sljedeće informacije sa svoje originalne baterije s podacima na stranici proizvoda:

1

Provjerite model svoje originalne baterije

Provjerite je li broj modela vaše originalne baterije naveden u opisu proizvoda. Ovo je najvažnija provjera!

2

Provjerite dimenzije i tip konektora

Potvrdite da dimenzije, tip konektora ili položaj kontakata odgovaraju vašoj originalnoj bateriji, kako biste osigurali pravilno pristajanje.

3

Provjerite napon

Provjerite je li napon naveden u pojedinostima proizvoda blizu napona vaše originalne baterije (malo odstupanje je prihvatljivo).

4

Provjerite model svog uređaja

Kao završnu provjeru, provjerite je li model vašeg uređaja naveden u opisu proizvoda kako biste potvrdili cjelokupnu kompatibilnost. Za određene uređaje može postojati više kompatibilnih modela baterija, pa odvojite malo vremena da provjerite ove pojedinosti. Ako kupujete internu bateriju za prijenosno računalo ili tablet, preporučujemo da otvorite uređaj i provjerite model baterije iznutra. Ako niste sigurni, slobodno nas kontaktirajte prije naručivanja.

5

Slanje narudžbe

Nakon provjere ispravnosti, dodajte proizvod u košaricu, pošaljite narudžbu i veselimo se paketu punom energije od Techtek!

Na slici možete vidjeti gdje se obično nalazi kod na vašem dodatku. Prepišite ga točno.

Na slici možete vidjeti gdje se obično nalazi kod na vašem dodatku. Prepišite ga točno.

Savjeti za odabir prave baterije:

  • Provjerite odgovara li napon nove baterije naponu originalne baterije.
  • Usporedite kapacitet (mAh) — veći kapacitet znači duže trajanje.
  • Provjerite jesu li dimenzije baterije iste kao kod originalne baterije.

Što učiniti ako ne možete pronaći proizvod? Ako ne možete pronaći proizvod koji tražite čak ni nakon unosa koda ili naziva uređaja, tu smo za vas. Samo iskoristite kontakt obrazac gdje nam možete pisati. Preporučujemo da u poruku uključite što više informacija o svom uređaju (npr. marka, model, tip, fotografije naljepnice ili dodatka). Rado ćemo vam savjetovati ili pronaći prikladnu alternativu za vas.

Naš cilj je da kod nas pronađete upravo ono što trebate i budete sigurni da ste kupili pravi proizvod. Hvala što nam vjerujete, i veselimo se što vam možemo pomoći u odabiru!

Trebate informacije o svojoj narudžbi?

Na ovoj stranici možete lako pronaći sve potrebne informacije o svojoj narudžbi.

Pregled vaše narudžbe

Dobijte brz pregled detalja dostave i proizvoda koje ste naručili.

Preuzmi fakture

Sve fakture za vašu narudžbu dostupne su na jednom mjestu kada god vam zatrebaju.

Trenutni status narudžbe

Saznajte u kojoj fazi se vaša narudžba trenutno nalazi—od primitka do isporuke.

Opcije za promjenu vaše narudžbe

Ako vaša roba još nije poslana, imate mogućnost izmijeniti ili otkazati narudžbu.

Ako više od 3 puta zaredom unesete pogrešnu kombinaciju, pristup ovoj stranici bit će blokiran.

Trebate obraditi reklamaciju ili vratiti robu?

Na stranici Asistenta za Reklamacije možete jednostavno unijeti sve potrebne detalje za reklamaciju ili povrat i dobiti detaljne upute za povrat vašeg artikla.

Korak 1: Unesite ID narudžbe i e-mail

Za prikaz informacija o vašoj narudžbi i slanje reklamacije ili povrata, unesite ID narudžbe i e-mail korišten prilikom kupnje.

Korak 2: Odaberite vrstu zahtjeva

Nakon prijave, odaberite želite li podnijeti reklamaciju ili vratiti robu. Robu je moguće vratiti samo unutar 14 dana od isporuke.

Korak 3: Odaberite robu i razlog

Odaberite određene proizvode koje želite reklamirati ili vratiti i unesite razlog vašeg zahtjeva (npr. oštećenje, ne ispunjava očekivanja, pogrešna veličina itd.).

Korak 4: Dodajte detalje i pošaljite

Ispunite sve preostale detalje potrebne za obradu vašeg zahtjeva, uključujući opis razloga za reklamaciju ili povrat. Nakon dovršetka, bit će vam pružena adresa za slanje robe i mogućnost izrade naljepnice za slanje.

U Techteku je obrada reklamacija jednostavna; naš Asistent za Reklamacije će vas voditi kroz cijeli proces.

Poslovni kupci

Razumijemo da mnogim tvrtkama treba službena cjenovna ponuda za interne odobrenja – čak i kada se radi o kupnji samo jednog artikla. U našoj internetskoj trgovini nastojimo da vaš postupak naručivanja bude što jednostavniji i jasniji.

Ako vašoj organizaciji treba službena ponuda, jednostavno nam se obratite putem donjeg obrasca ili e-poštom. Molimo navedite detalje o željenom proizvodu (ili proizvodima), a naš će tim pripremiti i poslati vam cjenovnu ponudu.

Kada vaš tim pregleda i odobri ponudu, samo nam pošaljite svoju potvrdu. Zatim ćemo dovršiti vašu narudžbu, izdati predračun za lakše plaćanje i brzo pripremiti vaše artikle za slanje.

Ovdje smo kako bismo podržali vaš postupak nabave na učinkovit i profesionalan način, pa nam se slobodno javite s bilo kakvim pitanjima ili zahtjevima. Prepustite nama pojednostavljivanje vašeg procesa naručivanja, kako biste se mogli usredotočiti na ono što je doista važno za vaše poslovanje.